27.4.08

Inscripció fins 5 de maig

Recordem que el termini d'inscripció s'acaba el 5 de maig.

4 comentarios:

Outsider Brevetero dijo...

He vist en un tríptic que hi ha la possibilitat de pagar un preu més elevat per inscricpcions fins el 21de maig. Això és possible?

En el meu cas el dia 7 de maig vaig al metge i em dirà si estic recuperat d'una lleu pericarditis que he patit.
Clar m'agradaria apuntar-me, ja vaig participar a la BPB del 2006, i aquest estiu he fet la PBP, però primer vull esperar a veure que diu el metge el dimecres. De moment he fet la preinscripció, però encara no he pagat a l'espera del que hem digui el metge el dimecres. Seria vàlida la meva inscricpió si faig el pagament el dimecres??

Merci
Albert garcia i Borràs

Anónimo dijo...

No hi ha problema Albert, pots pagar a partir del 7. Espero que no sigui res i que el dia 24 estiguis entre nosaltres.

Salut

pelaroques dijo...

Hola!
Ja estic inscrit a la BPB, però tinc de rectificar 2 coses:
- Codi UCI: ESP19610321
- Talla maillot: S
Gràcies per tot!

Josep Santasusana Segarra

Outsider Brevetero dijo...

Ja estic recuperat però el metge m'ha recomanat que millor no faci esport aquestes primeres setmanes per acabar curar bé; com que la BPB és molt propera no la podria preparar, per tant finalment no vindré.

Ens veurem en alguna altra aventura. Als que hi aneu que us sigui lleu, segur que anirà molt bé....i si en algun moment no podeu més simplement penseu en fer 30 km més, i així anar fent i anar fent segur que acabeu.

Sort!!
Albert